Er der nogen herinde i netværksgruppen, der har erfaring med dette arrangement som besøgende? Har aldrig hørt om det tidligere, men det ser spændende og interesant ud 😊 DBH Kurt
Er der nogen herinde i netværksgruppen, der har erfaring med dette arrangement som besøgende? Har aldrig hørt om det tidligere, men det ser spændende og interesant ud 😊 DBH Kurt
Ja beggar været der 2 gange det er hyggeligt, jeg er der sammen med et event som kære penge ind til et velgørenheds formål, sidste år var det til hospitals klovnene
Der er en 12-15 super biler at vælge imellem og en god rute